Štípačka kmenů Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450 (zahnutá)

[1]
137,89  (VAT included) 149,63 
náklady na dopravu nejsou zahrnuté
Kód výrobku - SKU 009 002 3450
Dodání do 4 ~ 6 pracovních dnů
Disponibil in stoc

Description

Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450, zakřivený strunový vyžínač

*Dodáváno s ramenem a vyhrazenou nádobou pro Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450 Jonsered 2145, 2147, 2150, 2152, 2245, 2250

Pro další modely řetězových pil nás prosím kontaktujte.

Zařízení slouží k loupání kmenů, větve a kořeny se snadno odstraňují.

Lze použít jako zařízení proti dřevokazným broukům.

Kovový omezovač (umístěný za pilovými listy) je konstruován tak, aby udržoval stejnou vzdálenost mezi pilovými listy a kmenem po celé jeho délce.

Popis: Zařízení lze namontovat na různé modely motorových pil s výkonem větším než 1,5 hp. Lišta řetězové pily musí být nahrazena opěrným ramenem. Před montáží loupače je třeba odstranit kryt spojky a ochranný plech lišty. Skříň spojky musí být nahrazena napínákem řetězu. pro napnutí řemene je třeba použít šrouby pro nastavení napnutí řetězu. Pohodlné používání na svazích.

Hmotnost: 2500 g

U některých modelů mohou být nutné drobné úpravy.

Balení obsahuje: 1:

  • Balení obsahuje: 1 loupací jednotku,
  • náhradní nože,
  • 1 řemen,
  • 1 nástavec na pouzdro
  • 1 zámek válce (nástroj pro usnadnění demontáže spojky)

Rozměry:

  • Šířka hlavního tělesa: 175 mm
  • Šířka kloubu nože: 120 mm
  • Šířka čepele: 30 mm
  • Počet nožů: 2

Montážní video: Počet nožů: 2 ks:

Tik Tok

@roco_piese

Details

SKU
009 002 3450
Nakupovat podle kategorie
Weight
2.5 kg
Brand
Marca drujba
Husqvarna
Model drujba Husqvarna
Husqvarna 340, Husqvarna 345, Husqvarna 350, Husqvarna 445, Husqvarna 450

What customers are saying

4 od 5 hvìzd
Based on 1 votes
hvìzdy
0%
hvìzdy
100%
hvìzdy
0%
hvìzdy
0%
1 hvìzda
0%
Do you own or have used the product?
Post review
O
Orbán Ferenc
více než před rokem
Első körben az összeszerelés után nem működött jól.
Be kellett állítani, és megköszörülni a pengéket.
Így már tette a dolgát, de rövid használat után a hozzáadott főtengely tűgörgő ledarálta magát, ez egy nagyon gyenge minőségű alkatrész benne. Gyártottunk bele egy bronzperselyt a tűgörgő helyett. Illetve a pengéket hordozó tengely két oldalán lévő SKF csapágyak eléggé szorultak, ezért minimális összegért sokkal jobban futó, szintén zárt Japán csapágyakat tettünk bele.
Maga a konstrukció egy nagyon hasznos eszköz, ha valakinek sokat kell kérgezni.
Illetve ajánlom, hogy az oldalburkolatot ne tegye rá vissza, mert így sokkal jobban tud hűlni a kuplungrész.