Sada motoru pro motocykly 80 ccm 2T TUNING
Avantajele noastre
Description
Sada motoru na kolo 80 ccm 2T TUNNING
Je více než pravděpodobné, že první otázka, která vás napadne, je "co dělá tuto sadu TUNNING?".
Odpověď je jednoduchá:
Za prvé, díky upravenému setrvačníku vám tento motor poskytne větší kompresi. Větší komprese znamená zvýšení rychlosti a tažné síly, takže nejenže pojedete rychleji, ale ty kopce a stoupání vám nebudou dělat žádné problémy.
Přidejte k tomu výkonný karburátor a můžete říci, že jste vytvořili plnohodnotný moped za velmi nízkou cenu.
Banánový tvar tlumiče výfuku napomáhá účinnějšímu odvodu spalin, takže získáte extra točivý moment, ale také hladší jízdu.
Upozornění: pro tuto sadu motoru je nutná montáž na zakázku (kolo).
Tento motor se hodí na standardní rámy s trubkami o průměru 25 až 29 mm. Větší velikosti rámů vyžadují vrtání do rámu kola pomocí šroubu.
Podrobnosti o výrobku: Rám je vybaven systémem pro montáž na rám:
- 2,75 hp (koňských sil)
- Rychlost 40 až 65 km/h v závislosti na hmotnosti jezdce a sklonu vozovky.
- Nízká spotřeba paliva: 1,5 l/100 km
Instalace je snadná! Vyžaduje však základní dovednosti, nářadí a asi 2-3 hodiny na instalaci a jemné doladění.
(Poznámka: prodejce nenese odpovědnost za nesprávné použití. Rovněž v případě vlastní instalace (bez specializovaného servisu) přestává platit záruka. ).
Sada je vhodná pro většinu kol s 26palcovými koly (horská, cruiser, silniční) s rámem ve tvaru písmene "V".
Rám musí mít mezi spodním držákem a horní tyčí volný prostor 25-28 cm a průměr rámu musí být 25-29 mm.
Balení obsahuje:
- Dvoutaktní motor o objemu 80 cm3 (TUNNING).
- Vysoce výkonná hliníková klec
- Vysoce výkonný karburátor
- Sestava spojky se svorkou spojkového lanka
- Napínák hnacího řetězu
- Hnací řetěz 415
- Ochranný kryt hnacího řetězu
- Zapalovací svíčka
- Plynová páka (páčky + lanko)
- Benzínová nádrž černá 1,5 l
- Chromované řetězové kolo s 44 zuby a 9 otvory
- Magnet + TUNNING zapalování
- Spínač start/stop
Podrobnosti o montáži:
K montáži motoru jsou zapotřebí určité technické a mechanické dovednosti. Někteří kupující zvládnou práci za 2 hodiny, zatímco jiným to může trvat až 2 dny. Nakonec bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat, budete mít z dokončení tohoto projektu velkou radost a uspokojení. Snadněji také porozumíte systému a pomůžete s jeho údržbou a provozem. Hodně štěstí.
Nejjednodušší instalaci lze provést na standardním 26" rámu ve tvaru V s 25mm trubkovým profilem. Lze ji však namontovat a přizpůsobit i na jiná kola, ale pak je třeba ji přizpůsobit stávajícím podmínkám. Tyto motory obsahují také adaptéry pro nestandardní rámy - oválné nebo s větším průměrem - tak, aby se motor na rám vešel. I když na začátku strávíte více času úpravami a seřizováním, zajistíte si tisíce kilometrů bezproblémového provozu.
1. Namontujte hnací řetězové kolo na kolo následujícím způsobem:
a. Odstraňte řetěz z kola
b. Odšroubujte matice upevňující kolo k zadní vidlici.
c. Sundejte kolo z vidlice
d. Odmontujte sestavu příruby pastorku, která se skládá ze 2 pryžových kroužků a 2 ocelových polokroužků.
e. Každý gumový kroužek jednou rozřízněte. Velmi důležité! ŘEŽTE POUZE MEZI OTVORY!
f. Nasaďte oba kroužky vždy na jednu stranu paprsků tak, aby řezy nebyly ve stejném směru.
g. Namontujte ozubené kolo z vnější strany vložením šroubů (9 kusů) skrz ozubené kolo, vnější gumový kroužek, skrz paprsky, vnitřní gumový kroužek, ocelový polokroužek, drážkové podložky, ploché podložky, matice M6. V první fázi se všechny šrouby pouze upevní bez dotažení.
h. Poté pokračujte v jejich postupném utahování, aniž byste každý z nich dotáhli až do konce. Toto utahování se provádí opakovaně, stejnou silou, dokud nejsou na konci utaženy všechny upevňovací šrouby.
i. Zkontrolujte rovinnost pastorku. Odchylka (sklon) od svislé roviny nesmí překročit 1,5 mm. Pokud tomu tak není, seřiďte šrouby, které odchylku způsobují.
j. Namontujte kolo na místo a dbejte na to, aby bylo po utažení na vidlici vystředěné.
2.Instalace motoru na kovový rám
Nainstalujte motor na kovový rám jízdního kola.
Pokud má rám kulatý průřez a malý průměr, použijte svorky dodané výrobcem.
V případě jiného typu rámu použijte šroub s prodlužovací destičkou. Svislá tyč má obvykle kulatý průřez, takže nebude představovat žádný problém při upevňování. Prodlužovací šroub je třeba použít pro lomenou tyč (přední). Měla by být provedena předběžná montáž (s výfukovou trubkou), aby se určila optimální poloha motoru na rámu. Měla by se také sledovat poloha hnacího řetězového kola, aby drážka v krytu řetězového kola byla umístěna tak, aby bylo možné nasadit a provozovat převodový řetěz.
a. Po označení předního bodu upevnění (v případě rámů s velkým průměrem) se do rámu vyvrtá otvor, který umožní průchod upevňovacího šroubu výliskem.
b. Připevněte přední upevňovací desku
c. Odstraňte přední upínací polokroužek motoru.
d. Prostrčte upevňovací šrouby motoru otvory v upevňovací desce.
e. Vložte drážku, palety a matice M6 a poté je stejnou silou a symetricky utáhněte. Konečné umístění motoru se provádí tak, aby byl motor vycentrován do osového oka rámu.
f. Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud nastane některá z těchto situací, motor se přemístí tak, aby se tyto problémy odstranily.
Doporučení
K eliminaci vibrací a klouzání motoru po rámu lze použít gumové objímky. Zabraňte také poškození laku na rámu.
V případě potřeby můžete mezi upevňovací desku a rám vložit popruh nebo distanční podložku, která usnadní utahování matic.
3. Montáž výfuku
Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud některá z těchto situací nastane, změňte polohu motoru tak, abyste tyto nepříjemnosti odstranili.
Namontujte výfuk tak, aby se nedotýkal rámu, přírub nebo motoru. V opačném případě se motor přemístí. Použijte těsnění výfuku i ploché a drážkové těsnění.
4. Montáž karburátoru
Namontujte karburátor na sací potrubí. Utáhněte upevňovací šroub na upevňovací svorce spoje karburátor - sací potrubí. Karburátor namontujte trubkou sání vzduchu směrem dolů.
Details
What customers are saying
În rest mai mult de 3 stele jumate nu merită kit-ul.
(am verificat nu e de vina bujia)
racing
adica demaraj mai bun si fuge putin mai repede
fata de kitul normal
eu nu am avut nici o problema cu bicicleta si acest kit chiar si dupa 1200 km nu s a atins surubelnita sau batentu de ea
daca vrei ceva calitate cauta la zedamotor sports.
pretul isi spune si cuvantul despre calitate si rezistenta parerea mea
spor la cumparaturi
plimbari frumoase fara probleme.