Sada motoru pro motocykly 80cc 2 TIMPI (černá)

[52]
114,87  (VAT included) 137,89 
náklady na dopravu nejsou zahrnuté
Buy 4, Get 1 FREE
Buy more, pay less
Množství: 2+ 5+
Sleva: 10% 20%
Kód výrobku - SKU N80180
Dodání do 4 ~ 6 pracovních dnů
Disponibil in stoc

Description

Propagace! Kupte si 5 kusů sad motorů a získejte slevu 10 %!*

*Akce platí do vyprodání zásob. Akce se vztahuje na všechny dvoutaktní benzínové sady. Celkem musíte mít 5 kusů bez ohledu na model.

*Neplatí s jinými slevami

Na předložený výrobek se vztahuje záruka podle zákona č. 449/2003 POUZE V PŘÍPADĚ, ŽE JE INSTALOVÁN VE SPECIALIZOVANÉM SERVISU!!! Pokud si výrobek montujete sami, NEPODLÉHÁ ZÁRUKĚ!!!

⚠️Putem zajistí za poplatek montáž sady na kolo zákazníka. Podrobnosti získáte na telefonním čísle 0724 600 006 (oblast Bukurešť-Ilfov)⚠️.

Zákony se v jednotlivých státech a městech liší. Kompletní právní informace získáte u místních státních a/nebo městských úřadů. Konečný uživatel nebo montážní firma se stává výrobcem vozidla a přebírá veškerou právní odpovědnost.

Sada se skládá z :

Motor o výkonu 3,2 koně (vrtání pístu 47 mm), objem válce 80 cm3.

Maximální rychlost 80 km/h
Karburátor
Výfuk
Palivová nádrž 0,8 litru
Pohon pastorku 44 zubů
Hnací řetěz typu skútr
Napínák řetězu s ložiskem
Ochranný kryt řetězu
Upínací příruba řetězového kola
Elektronické zapalování
Plynová páka s tlačítkem
Palivový kohout
Spojková páka se zámkem
Zapalovací svíčka

Podrobnosti o montáži:

K montáži motoru jsou nutné určité technické a mechanické dovednosti. Někteří kupující zvládnou práci za 2 hodiny, zatímco jiným to může trvat i 2 dny. Nakonec bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat, budete mít z dokončení tohoto projektu velkou radost a uspokojení. Snadněji také porozumíte systému a pomůžete s jeho údržbou a provozem. Hodně štěstí.

Nejjednodušší instalaci lze provést na standardním 26" rámu ve tvaru V s 25mm trubkovým profilem. Lze ji však namontovat a přizpůsobit i na jiná kola, ale pak je třeba ji přizpůsobit stávajícím podmínkám. Tyto motory obsahují také adaptéry pro nestandardní rámy - oválné nebo s větším průměrem - tak, aby se motor na rám vešel. I když na začátku strávíte více času úpravami a seřizováním, zajistíte si tisíce kilometrů bezproblémového provozu.


1. Namontujte hnací řetězové kolo na kolo následujícím způsobem:

a. Odstraňte řetěz z kola

b. Odšroubujte matice připevňující kolo k zadní vidlici.

c. Sundejte kolo z vidlice

d. Odmontujte sestavu příruby pastorku, která se skládá ze 2 pryžových kroužků a 2 ocelových polokroužků.

e. Každý pryžový kroužek jednou rozřízněte. Velmi důležité! ŘEŽTE POUZE MEZI OTVORY!

f. Nasaďte oba kroužky vždy na jednu stranu paprsků tak, aby řezy nebyly ve stejném směru.

g. Namontujte ozubený pastorek z vnější strany tak, že vložíte šrouby (9 ks) skrz pastorek, vnější gumový kroužek, skrz paprsky, vnitřní gumový kroužek, ocelový půlkruh, drážkové podložky, ploché podložky, matice M6. V první fázi se všechny šrouby pouze upevní bez utažení.

h. Poté pokračujte v jejich postupném utahování, aniž byste každý z nich dotáhli až do konce. Toto utahování se provádí opakovaně, stejnou silou, dokud nejsou na konci utaženy všechny upevňovací šrouby.

i. Zkontrolujte rovinnost pastorku. Odchylka (sklon) od svislé roviny nesmí překročit 1,5 mm. Pokud tomu tak není, seřiďte šrouby, které odchylku způsobují.
j. Namontujte kolo na místo a dbejte na to, aby bylo po utažení na vidlici vystředěné.

2.Instalace motoru na kovový rám

Nainstalujte motor na kovový rám jízdního kola.
Pokud má rám kulatý průřez a malý průměr, použijte svorky dodané výrobcem.


V případě jiného typu rámu použijte šroub s prodlužovací destičkou. Svislá tyč má obvykle kulatý průřez, takže nebude představovat žádný problém při upevňování. Prodlužovací šroub je třeba použít pro lomenou tyč (přední). Měla by být provedena předběžná montáž (s výfukovou trubkou), aby se určila optimální poloha motoru na rámu. Měla by se také sledovat poloha hnacího řetězového kola, aby drážka v krytu řetězového kola byla umístěna tak, aby bylo možné nasadit a provozovat převodový řetěz.

a. Po označení předního bodu upevnění (v případě rámů s velkým průměrem) se do rámu vyvrtá otvor, který umožní průchod upevňovacího šroubu výliskem.

b. Připevněte přední upevňovací desku

c. Odstraňte přední upínací polokroužek motoru.

d. Prostrčte upevňovací šrouby motoru otvory v upevňovací desce.

e. Vložte drážku, palety a matice M6 a poté je stejnou silou a symetricky utáhněte. Konečné umístění motoru se provádí tak, aby byl motor vycentrován do osového oka rámu.

f. Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud nastane některá z těchto situací, motor se přemístí tak, aby se tyto problémy odstranily.

Doporučení

K eliminaci vibrací a klouzání motoru po rámu lze použít gumové objímky. Zabraňte také poškození laku na rámu.

V případě potřeby můžete mezi upevňovací desku a rám vložit popruh nebo distanční podložku, která usnadní utahování matic.

Montáž výfuku

Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud některá z těchto situací nastane, změňte polohu motoru tak, abyste tyto nepříjemnosti odstranili.
Namontujte výfuk tak, aby se nedotýkal rámu, přírub nebo motoru. V opačném případě se motor přemístí. Použijte těsnění výfuku i ploché a drážkové těsnění.

Montáž karburátoru

Namontujte karburátor na sací potrubí. Utáhněte upevňovací šroub na upevňovací sponě spoje karburátor - sací potrubí. Karburátor namontujte trubkou sání vzduchu směrem dolů.

Tik Tok

@roco_piese

Details

SKU
N80180
Weight
10 kg
Brand

Promotions

Cumperi 5, Primesti 1 GRATUIT

What customers are saying

4.9 od 5 hvìzd
Based on 52 votes
hvìzdy
88%
hvìzdy
12%
hvìzdy
0%
hvìzdy
0%
1 hvìzda
0%
Do you own or have used the product?
Post review
A
Amariței Viorel
minulý měsíc
OK
S
Straulea
před 11 měsíci
Kitul in general este ok este fiabil motorul dar instalarea este un chin chiar daca am 15 ani și am cat de cat cunoștințe în acest domeniu,dar nu am văzut niciodată un astfel de carburator,shaiba care ținea cuiul ponton a căzut în motor și mai blocat motorul am lucrat toată vara la el până am reușit să îl deblochezi și când am vrut sa îl reasamblez am dat filetul peste cap am reușit să îl repar făcând ul de m10 la bloc și vârful de m8 care era și înainte și merge perfect eu îl am montat pe o bicicleta de 29" și o folosesc mai mult offroad cu aceasta roata prin prea multa viteza adică mă refer pe drum forestier in panta și încă nu o acleram la chiar la maxim aveam in jur de 35-40 iar pe drum drept am depășit 55km/h dar nu o prea forțez acum că nu am rodajul făcut, de remarcat am schimbat garniturile și motorul are o compresie semnificativ crescuta și am carburator sport și recomand acest upgrade pentru că aceste motoare chinezești și cele de 50 80(66cc) cât și cele de 100 au aceași carburator care abia face fata la cel de 66cc pentru că nu are atât dar comercial folosesc 80 in loc de 66cc dar credeți mă că se merita acesta și nu cel de 100 este perfect pentru orice fel de drum și la ore fel de provocări și necesită foarte putina întreținere cât și combustibil adică cu 0.5l am mers undeva la 40-45km offroad și în urcare și pe drum drept motorul se răcește bine că performanța și restul ce țin de funcționalitate este super 10/10 dar plasticul de acelratie și bujia se văd că sunt chinezești dar au ținut și încă țin foarte bine din aceasta cauză și din cauza montajului destul de greu dar daca ai un minim de experiență sau urmărești tutoriale pe YouTube sigur și precis te vei descurca ⭐⭐⭐⭐
E
Ene Catalina
před 10 měsíci
salut , poti sa mi arati mai exact cum ai fct prezonu sa fie de m10 si de m8?
M
Munteanu Gheorghe
více než před rokem
Când revine pe stock ?
A
Alex Tincu
více než před rokem
Buna ziua saptamana trecuta misa rupt lanțul și lam făcut dar după mi sa rupt sufăr de accelerație dar am schimbat-o dar nu pornește iam schimbat Bujia dar degeaba poate îmi dați un sfat pentru a-l face
A
Alex Tincu
více než před rokem
Sunt foarte mulțumit de acest motor nu îmi venea sa cred ca prinde asa viteza
M
Mitru Răzvan
více než před rokem
Pe viitor poate aduceți întinzător lanț cu arc care se prinde de motor
T
Truta Iuliu
více než před rokem
Este al doilea motor și sunt foarte mulțumit. Apreciez termenul de livrare.
Д
Димитър Лилов
více než před rokem
Супер е върви страхотно,и е много икономичен.Благодаря.
B
Barbu Andrei
více než před rokem
Salut, am montat motorul și l-am lăsat sa își facă rodajul, când m-am întors am găsit motorul oprit și de atunci nu mai pornește, aveți idee cum pot remedia ?
Mulțumesc!
B
Bârea Ştefan
více než před rokem
Motorul nu deține volanta ca să poată sta pe loc pentru rodaj, acest motor își face răcirea în mers
I
Ionuț Paun
více než před rokem
Foarte bun dacă folosești un ulei bun
R
Robert Stan
více než před rokem
Chiar nu mă așteptam la aceasta calitate superioară a motorul mai ales prețul ești foarte foarte bun fata de alte site uri mi a plăcut foarte mult produsul și l am montat foarte repede și ușor merge perfect nu are nicio problema recomand
I
Ifrose Iulian
více než před rokem
Nota 10
I
Iulian
více než před rokem
Am o bicicleta veche se potrivește pinionul?
M
Mihai
více než před rokem
Trebuie permis pentru aceasta bicicleta ?
M
Mihai
více než před rokem
Sunt mulțumit de acest kit ,nu ma asteptam sa traga așa frumos ,inca este in rodaj folosesc ulei husquarna 50ml/l totusi este si putin disconfort adica daca vrei sa scapi de șocuri si trepidatii recomand 4t ,m-am plimbat cu unu si este cu totul altceva eu am vrut mai mult sa il testez, la tara este destul de practic ,recomand ax cu rulmenti la roata spate sper ca am dat un feedback cat de cat ok
S
Satcou Robert-Cristian
více než před rokem
Este super bun foarte mulțumit!
G
Gabi Dumi
více než před rokem
salut ,GIANILUCA ne cam speie, oare merge pe dealuri sau pe drumuri ne asfaltate docamdata am montat vreo 22 de motorase si toate merg si la ora actuala fara nici -o reparatie ,dar conteaza mult de meseriasul care il verifica cap coa da il unge cum trebuie si il regleaza cum trebuie ,pentru mineeste o placere sa montez si sa ma plimb cu iele .
S
Sorin
více než před rokem
Interesantă întrebare dar sunt și vlogger sunt și mecanic de aceste motoare și în patru timpi și adevărata lor capacitate cilindrică este de 65 nu de 80 CC
B
Burdarus Florin
více než před rokem
Salut Gabi ! Am primit și eu unul cadou și nu reușesc sa ii dau de cap, nu pornește, și nu da nici un semn ca ar porni…benzina ii vine, i am băgat și șpriț , scânteie da, dar doar după ce motorul e mai turat din câte am văzut (am dat la bormașina sa îl învârtă ca nu mai puteam sa împing atata). Ma poți ajuta te rog cu un sfat? 0734833945
C
Constantin Cobilita
více než před rokem
Foarte simplu și ușor de montat,merge bine, sunt foarte mulțumit,este al doilea kit cumpărat de mine de la dumneavoastră!
A
Ady
více než před rokem
Este foarte fiabil și ieftin de întreținut, dar daca nu știi cum să ai grijă de el o sa se strice , ungeți totul la timp și verificați la fiecare tura șuruburile. Piesele pt acest motor sunt foarte ieftine, după 2 ani și 50000 km nu a fost nevoie sa schimb nimic, rodajul a fost făcut cu o cantitate mai mare de ulei . Recomand sa va uitați la tutoriale pe YouTube, m-au ajutat foarte mult, iarna recomand relantiul dat la maxim
V
Vlad popovici
více než před rokem
Are loc motorul pe aceasta bicicleta