Sada motoru pro motocykly o objemu 100 ccm 2 TIMPI
Avantajele noastre
Description
Propagace! Kupte si 5 kusů sad motorů a získejte slevu 10 %!*
*Akce platí do vyprodání zásob. Akce se vztahuje na všechny dvoutaktní benzínové sady. Celkem musíte mít 5 kusů bez ohledu na model.
*Neplatí s jinými slevami
Na předložený výrobek se vztahuje záruka podle zákona č. 449/2003 POUZE V PŘÍPADĚ, ŽE JE INSTALOVÁN VE SPECIALIZOVANÉM SERVISU!!! Pokud si výrobek montujete sami, NEPODLÉHÁ ZÁRUKĚ!!!
⚠️Putem zajistí za poplatek montáž sady na kolo zákazníka.Podrobnosti získáte na telefonním čísle 0724 600 006 (oblast Bukurešť-Ilfov)⚠️.
Kompletní sada motor 100 cmc 2 ČASY
*Vzávislosti na šarži může být kit šedý nebo černý!
Zákony se liší stát od státu a město od města. Úplné právní informace získáte od místních státních a/nebo městských úřadů. Konečný uživatel nebo montážní firma se stává výrobcem vozidla a přebírá veškerou právní odpovědnost.
Sada se skládá z :
Motor o výkonu 3,2 koně (vrtání pístu 50 mm), objem válce 100 cm3.
Maximální rychlost60 km/h
Karburátor
Výfuk
Palivová nádrž 0,8 litru
Pohon pastorku 44 zubů
Hnací řetěz typu skútr
Napínák řetězu s ložiskem
Ochranný kryt řetězu
Upínací příruba řetězového kola
Elektronické zapalování
Plynová páka s tlačítkem
Palivový kohout
Spojková páka se zámkem
Zapalovací svíčka
Podrobnosti o montáži:
K montáži motoru jsou nutné určité technické a mechanické dovednosti. Někteří kupující zvládnou práci za 2 hodiny, zatímco jiným to může trvat i 2 dny. Nakonec bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat, budete mít z dokončení tohoto projektu velkou radost a uspokojení. Snadněji také porozumíte systému a pomůžete s jeho údržbou a provozem. Hodně štěstí.
Nejjednodušší instalaci lze provést na standardním 26" rámu ve tvaru V s 25mm trubkovým profilem. Lze ji však namontovat a přizpůsobit i na jiná kola, ale pak je třeba ji přizpůsobit stávajícím podmínkám. Tyto motory obsahují také adaptéry pro nestandardní rámy - oválné nebo s větším průměrem - tak, aby se motor na rám vešel. I když na začátku strávíte více času úpravami a seřizováním, zajistíte si tisíce kilometrů bezproblémového provozu.
1. Namontujte hnací řetězové kolo na kolo následujícím způsobem:
a. Odstraňte řetěz z kola
b. Odšroubujte matice upevňující kolo k zadní vidlici.
c. Sundejte kolo z vidlice
d. Odmontujte sestavu příruby pastorku, která se skládá ze 2 pryžových kroužků a 2 ocelových polokroužků.
e. Každý pryžový kroužek jednou rozřízněte. Velmi důležité! ŘEŽTE POUZE MEZI OTVORY!
f. Nasaďte oba kroužky vždy na jednu stranu paprsků tak, aby řezy nebyly ve stejném směru.
g. Namontujte ozubený pastorek z vnější strany tak, že vložíte šrouby (9 ks) skrz pastorek, vnější gumový kroužek, skrz paprsky, vnitřní gumový kroužek, ocelový polokroužek, drážkové podložky, ploché podložky, matice M6. V první fázi se všechny šrouby pouze upevní bez utažení.
h. Poté pokračujte v jejich postupném utahování, aniž byste každý z nich dotáhli až do konce. Toto utahování se provádí opakovaně, stejnou silou, dokud nejsou na konci utaženy všechny upevňovací šrouby.
i. Zkontrolujte rovinnost pastorku. Odchylka (sklon) od svislé roviny nesmí překročit 1,5 mm. Pokud tomu tak není, seřiďte šrouby způsobující odchylku.
j. Namontujte kolo na místo a dbejte na to, aby bylo po utažení na vidlici vystředěné.
2.Instalace motoru na kovový rám
Nainstalujte motor na kovový rám jízdního kola.
Pokud má rám kulatý průřez a malý průměr, použijte svorky dodané výrobcem.
V případě jiného typu rámu použijte šroub s prodlužovací destičkou. Svislá tyč má zpravidla kulatý průřez, takže nebude představovat žádný problém při upevňování. Prodlužovací šroub je třeba použít pro lomenou tyč (přední). Měla by být provedena předběžná montáž (s výfukovou trubkou), aby se určila optimální poloha motoru na rámu. Měla by se také sledovat poloha hnacího řetězového kola, aby drážka v krytu řetězového kola byla umístěna tak, aby bylo možné nasadit a provozovat převodový řetěz.
a. Po označení předního bodu upevnění (v případě rámů s velkým průměrem) se do rámu vyvrtá otvor, který umožní průchod upevňovacího šroubu výliskem.
b. Připevněte přední upevňovací desku
c. Odstraňte přední upínací polokroužek motoru.
d. Prostrčte upevňovací šrouby motoru otvory v upevňovací desce.
e. Vložte drážku, palety a matice M6 a poté je stejnou silou a symetricky utáhněte. Konečné umístění motoru se provádí tak, aby byl motor vycentrován do osového oka rámu.
f. Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud nastane některá z těchto situací, motor se přemístí tak, aby se tyto problémy odstranily.
Doporučení
K eliminaci vibrací a klouzání motoru po rámu lze použít gumové objímky. Zabraňte také poškození laku na rámu.
V případě potřeby můžete mezi upevňovací desku a rám vložit popruh nebo distanční podložku, která usnadní utahování matic.
3. Montáž výfuku
Zkontrolujte, zda se výfuk dotýká rámu nebo příruby a zda se namontovaný výfuk dotýká pedálů. Pokud některá z těchto situací nastane, změňte polohu motoru tak, abyste tyto nepříjemnosti odstranili.
Namontujte výfuk tak, aby se nedotýkal rámu, přírub nebo motoru. V opačném případě se motor přemístí. Použijte těsnění výfuku i ploché a drážkové těsnění.
4. Montáž karburátoru
Namontujte karburátor na sací potrubí. Utáhněte upevňovací šroub na upevňovací svorce spoje karburátor - sací potrubí. Karburátor namontujte trubkou sání vzduchu směrem dolů.
Details
Promotions
What customers are saying
Благодаря
Plusuri:
- preț accesibil
- produse de calitate
- se montează ușor
- consum mic (undeva la 2l/100km)
Minusuri:
- Momentan nimic