Přestavbová sada pro převodový řemen motoru jízdního kola (dvoutakt)
Avantajele noastre
Description
Přestavbová sada pro převodový řemen motoru jízdního kola (dvoutakt)
Snadno přestavte převodovku sady pro dvoutaktní motor na řemenový pohon s nízkými nároky na údržbu.
Řemen má tu výhodu, že snižuje točivý moment motoru mnohem snadněji a postupněji než řetěz.
Při použití motorku s řemenovým převodem nebudete při akceleraci pociťovat onu prudkost, ale jen plynulé zrychlení.
Další výhodou řemenového pohonu je nižší hlučnost při používání.
Na řemenech se také nehromadí prach ani nečistoty a ve srovnání s řetězy vyžadují mnohem méně údržby.
Specifikace: Řemenový systém je vybaven řemeny, které se používají při práci s řemeny:
- Průměr hnacího hřídele: 50 mm
- Průměr náboje zadního řetězového kola: 210 mm
- Průměr osy zadního řetězového kola: 37 mm
- Typ klínového řemene: 8M-1368;
- Obvod řemene: 1368 mm;
- Šířka řemene: 12 mm
Tato sada je kompatibilní s motory 50 ccm, 60 ccm, 80 ccm.
Níže se můžete podívat, ke které sadě se tato sada pro přestavbu řemene hodí:
Details
What customers are saying
Cei care vreti sa achizitionati acest kit de conversie, este posibil sa intampinati probleme la montarea pe butuc, din cauza diferentei de circumferinte dintre distantierul pentru suportul de fulie si butucul propriu zis. Eu am avut nevoie fac o piesa custom made pentru a putea prinde acest kit de butucul rotii din spate.
Si trebuie sa mai aveti in veder inrucisarea spitelor, pentru a prinde fulia de suportul de fulie pe partea cealalta, sa nu intersectati spite din cauza tipului de spitare pe care il aveti la roata.
Si ce am mai intampinat eu, este cureaua. Pe site, nu se gasesc curele pentru inlocuire. Am luat legatura cu Roco Piese prin email/generalmotor si mi-au recomandat tot kitul de conversie ca sa schimb cureaua.
Eu a trebuit sa ma duc la un atelier de curele sa imi faca o curea pe dimensiunea respectiva.
Un alt lucru care mai trebuie luat in vedere este lungimea curelei din kit. Lundimea este destul de lunga, are 171 de dint iar intinzatorul va sta foarte aproape de fulia din spate a bicicletei, mare atentie, cureaua trebuie sa stea foarte intinsa, cat mai intinsa ca sa nu patineze. Daca aveti cadrul mic, sunt sanse foarte mari ca cureaua sa fie prea lunga. O curea costa 70 de lei la un atelier la mine in oras, ca idee.
Pregatiti-va sa umblati sau sa aveti noroc.
Succes si spor la montat ;).